Nisasena-2727 mltmdgnn21 Benim bı arkadaşım orda doğum yaptı kesinlikle memnun değilde sabah 9 dan gece dokuza kadar amaliyat elbisesiyle bekletmisler kadını sular kesikmis rezil oldm diyor kadın vala bn Abdulkadir yuksel hastanesine gidiyorm munever aksoy çok çok memnunum
mltmdgnn21 Benimde 4 haftam var bebeğim su ikizi diyorlar her girmeye nstede sancı çıkıyor su ikizi kötü mü bilmiyorum
Bebekmert mltmdgnn21 benimde nst de sancım çıktı bugün hatta büyük bir serum taktılar az önce hastaneden geldim . 2 Nisan’da sezeryan doğum yapacağım ilk gebeligimde sezeryan . Su ikizi nedir inanın bilmiyorum hiç . Siz şuan kaç haftaliksiniz dogumunuz sezeryan mı normal mi olacak
Nisasena-2727 mltmdgnn21 Şu ikizi yani suyun fazla bebek kadar suyun var demektir suyun çok olmasida sancı yapıyor canm bndede öyle olmuştu sancım vardı avil sezeryan olmustum
mltmdgnn21 Eğer yaparsanız sizinle nasıl iletişime geçebilirim bende orada yapmayı düşünüyorum sezeryan mı normal doğum mu sizinki
Bebekmert mltmdgnn21 burdan numara vs vermek yasak ama yine bu post üzerinden ilk fırsatta yazarım size iyi veya kötü diye doğumdan sonra
Fatmanur2722 Bebekmert merhaba dogum yaptnzmi acaba bilgilendirirmisinz bizide memnun kalp kalmadgnza dair
Bebekmert Smiles ayy doğuma 5 gün kala bu yorum beni çok mutlu etti inşallah bizimde güzel ve kolay geçer
Fatmanur2722 Bende bugun kontrole gittim 11 nisanda anestezi günü verilcek bende orda sezeryan dogum yapcam umarim memnun kalirim benden önce dogum yapacaklar burdan bilgi verirse çok mutlu olurum