Direk şeker yüklemesi yaptırmak yerine öncelikle 1-2 hafta şekerinizi takip etmenizi öneririm. Bir şeker aleti edinin sabah açken ve yedikten 1. Saat ve 2. Saat ölçüm yapın. Açlık 105 in altında tokluk 145 in altında olursa zaten şekeriniz yok demektir. Eğer yüksek çıkarsa da diyet başlarsınız. Ben yükleme yaptırdım ama bilseydim böyle yapardım.