sena0104_ Merhaba arkadaslar 37+3 den selamlar.bugün kontrolde bebeğin başı çok inmiş asagi dedi doktor. Psikolojik mıdır nedir belim ve kasigim ağrıyor midem bulaniyor. Doğum belirtisi mi sizce . Sizin suyunuz gelmeden önce belirtileriniz ne olmustu``
nevaneva sena0104_ benm adet ağrısı gibi ağrım vardı belime vuran ağrı oluyodu karnım sertleşmişti bebek hareketi azdı hatta hiç hareketsizdi
yasemin_ysmn sena0104_ doğum sancısını anlamamanız mümkün değil zaten sürekli artan ve sıklaşan bi ağrı
Ecemesen sena0104_ bende 36+4 haftalığım bende adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo ara ara bebiş baş geliş pozisyonda ve başı büyük genetik olarak doktorum normal doğumun zor olur dedi ona ragmen sezaryan yapmıyo tedirginim ve devlet takipliyim isteğe bağlı sezaryan yapmıyorlarmış nasıl olcak bilmiyorum
sena0104_ Zhra42 ArasMom__ benimkide hep bu vakte koca kafalı ve 3hafta önden geldik ama şuan hersey normale dondu bizde sasirdik
nurmltli61 nevaneva ya bebek toplanması da doğum belirtisi mi biliyor musunuz 36 haftalığım karnımda garip bi ağrı var bebek toplanıyo belim ağrıyo bebek hareket ettikçe daha cok sancı vuruyo nefes alamıyorum
Zhra42 Ecemesen Benimde bugün adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu bebeğim aşağıda kasıklarım da hissede biliyorum 38 haftalığım bakalım
ArasMom__ Ecemesen ya bende şuan 36+4 olacam benim bebeğin başıda biraz iri genel olarakta doktora dedim ben korkarım normal doğum yapmaktan çünkü şuan 3250 gram 8 nisana gün verdi gidecem o zaman bakalım normal doğum olabilir mi diye bakacak tabii o zamana kdar gelemezse 😀
Ecemesen Zhra42 sağlıkla kolaylıkla gelsin bütün bebişler inşallah bu güzellik günün hürmetine herkese kolay doğumlar nasip etsin rabbim 🙏
Ecemesen ArasMom__ 14 gün önce 2400 dü kilosu yarın kontrolüm var ne kadar oldu merak ediyorum doktoru nasıl ikna edicem onuda bilmiyorum 😅 bende erken gelcek gibi hissediyorum ya kasıklarımda hissediyorum sürekli tuvelete gitme isteği var
Aysegul466 ArasMom__ benimde 2 hafta felan önde kafası normal zor olur dedi banada ama muayene sonrası karar vericek bu hafta gün alacağız ona göre 39 da sonlandırırız dedi doktorum ama muayenedende korkuyorum 😅😅
SemaaK123 sena0104_ kaçıncı haftada normale döndü acaba benim bebişinde kafası büyük kilosu fazla 2 hafta önden gidiyor
Nurcikeles sena0104_ bende 37+5 im 3500 gr ama hiç bişey demedi bende korkuyorum daha 15 gün var çok kilo alırsa doğramam diye 😂