Muhtemelen haftanız erken o yüzden 2 hafta sonra gel demiştir.
22 haftalıkken bendede 25 cıktı ama cabuk uzayıp cabuk kısalan bi durum olduğu için bana ilac vs vermedi.
Kanaman yoksa ağrın yoksa gerek yok dedi Şuan 29. haftadayım..
Mutlaka doktorunun cağırdığı zamanda git aksatma, ilaclarıda düzenli kullan bu süre içindede ilişki olmasın ağır şeylerde kaldrma ev işlerinede cok yüklenme zamanla düzelir inşallah 💕