elifbsraaa1 staRmama benimde ilk gebeliğim önceden sürekli bu modda anı yaşıyordum. Şimdi de fırsatımı bulduğum anda uyuyarak yaşıyorum 😆
staRmama elifbsraaa1 gebeliğim çok güzeldi çok özledim oğlum beni hiç zorlamamıştı ama doğunca öyle olmadı 😅
pibpivpivahmedmuhsin staRmama ‘Omnia mutantur, nihil interit.’ Her şey değişir, hiçbir şey yok olmaz.’ Lisede Latinceye kafayı taktığım bir dönem keşfettiğim ve uzun süre duvara bakmamı sağlayan sözdür. Ovidius’un bir sözüymüş kendisi. 💕
MerveBilal staRmama uygulamayı kullanmayı bilmiyorum canım ondan nereye atıcam anlamadım şuan , bu arada neye göre kız dediniz acaba 🥰
Busramnida staRmama kısa ve öz beni teselli eden..🌸 Herkes bir gün yaşattığını yaşar.. Yol uzun.. İlahi adalet var, sırası var, acelesi yok..
staRmama Eliffbaby bunu benden uygulamak istiyorum artık hep elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum
anneoluyorumm13 staRmama Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde şu dünyanın ıssızlığı, tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yanlızlığı. Ne zaman denk gelsem alır götürür beni bu söz
Ranni staRmama Sadece sevdikleri için, hiç de sevmedikleri insanlara ve hayatlara katlananlar var. İşte asıl fedakarlık budur. Uğur Gökbulut Kesinlikle sevdiğim ve en çok hak verdiğim söz budur
panikprenses staRmama “bir delil ile kirk alimi yendim, kirk delil ile bir cahili yenemedim” kulagima kupe olan en sevdigim ozlu sozlerden biridir.