Mavi3475 staRmama İnsan bazen kalbini kıran insanlara şu cevabı verebilmeli… Evet özrünü duydum ama saygısızlığının sesi daha yüksekti…’’
elifbsraaa1 staRmama Carpe diem. (Anı yaşa) 😍 Hayatın keyfi öyle çıkıyor, tabi çocuk olunca anı yaşayamayacağım galiba 😆
elifbsraaa1 staRmama benimde ilk gebeliğim önceden sürekli bu modda anı yaşıyordum. Şimdi de fırsatımı bulduğum anda uyuyarak yaşıyorum 😆
Esraerdgn95 @staRmama Deniz bu, hep aynı sakinlikte kalamaz.. Çok sabırlı bir insanım, sabrımda çok sınanır. Ama sabrımın sonunda geldiğim o uç nokta gözümü karartır. Bu sözü çok severim. 😊
MerveBilal staRmama uygulamayı kullanmayı bilmiyorum canım ondan nereye atıcam anlamadım şuan , bu arada neye göre kız dediniz acaba 🥰
Pinaargunes staRmama Spor salonuna giderken beğendiğim bi söz aklıma geldi 🤭 Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin fakat mükemmel olmak için başlamak zorundasın🫶🏻🙏🏻
cansyu staRmama kitap değil rahmetli münir özkulun bizim aile filminde yaşar usta karakterinin tiradı