sutlukahve_ evet olabilir: çünkü çok geciktin. Hamile değilsen nir şeyler yapmaya başla. Benimde geçen ay dün yumurtlama görmüştüm. Şimdi test yapıyorum hala daha silik çizgi. Dün görmüştüm birde. Hala çok silik. Bir kaç güne bile pik değil gibi. Anlamadım regliden 5 gün sonra başladım geç gördüm zaten yumurtlama diye elimdeki testte azdı. Acaba o aramı yumurtladım dycem çok erken ozamanda. Neden yumurtlama olmuyor axaba ya