halitefe kesinlikle öyle , ben doğum ağrısı çekmedim hissetmedim suni sancı verdiler onuda hissetmediğim için normal doğuramadım açılmam olmadı mecbur sezeryana alındım suyum bitince , belki Buda öyle olucak hissetmiyceğim için düşüremiycem boşa eziyet olucak