nurmltli61 merhaba 32 haftadyım benim göğüs ucum yok Sezeryan düşünüyorum sütüm gelicek mi glmick mi teleşndyım bu gümüş kapak olayını hep duyuyorm fakat anlayamadım dğum yapmadan önce mi alıp kullanmamız gerkiyor amaç ne burda ucu çkrtıyor mu yaramı olmuyo şuan dğm yapmdan kullanmanın yara yapmasında ne gibi faydası oluck kafamda yatmadı bilginiz vrsa açklrmısınız aşırı tecrubesizim ilk gebeliğim🥹🙏