Benim doğum öncesi aşırı hassastı su değse acıyordu uclarım kesin emziremicem yara olucak diyordum 37. Hafta gibi gümüş kapak kullanmaya başladım emzirmeye başlayınca tek bir acı ve yara olmadı içinde süt birikince nemli kalmasını sağlıyor doğum sonrası ilk haftaya kadar kullandım 2 aydır kullanmıyorum