seyma281015 Ebrutn Ekim candır cann ❣️ Kızım 28 Ekim doğumlu 3 yaşını geçti tabi 😊 Ekim ayı Doğum için çok ideal 🤙🏼
Ebrutn Reparista merhaba☺️ Tam hesap edemıyorum ama 4, 4 bucuk hafta sanırım doktor kesın bır hafta soylemedı su an yeni ogrendım☺️
Kelebegimmm Bende geç döllenme 5-6 hafta olması lazım.son regl 15 aralıkta.4 gün sonra randevum var o zaman kesinleşir her halde)
Ebrutn Kelebegimmm benımde son regli 16 aralık ama sanırım benımde gec dollenme reglıden 10 gün sonra ogrendım ve değerım cok dusuktu
Saliha1992 Merhaba bizde 5+2 yız henüz doktora gitmedim. Insallh sağlıklı sıhhatli bişekilde yavrularımızı kucagimiza alırız. Kızlar benim bulantim falan yok sizde durumlar nasıl.
Kelebegimmm Saliha1992 bende bazen oluyor ama çok az iştahım tamamen kesilmiş durumda nazlanıyosun demesinler diye mecbur yiyorum🤣
medine_ Benim de 4+6 salı günü doktora gidicem bir ümit belki kalp atışını duyarım yoksa hamile olduğumu hepten unutacağım 😁
Melike35 Selam arkadaşlar bende Pazartesi öğrendim 2 oğlum var ve şoku atlatmak zor oldu bugün daha iyiyim şükür 5+4 galiba