H_tepedelen Öncelikle tebrikler! 🩷 10+1 haftalık olmak harika bir aşama! Hiç mide bulantın olmaması kesinlikle bir sorun değil, aksine şanslısın! 🎉
Hamilelik belirtileri kişiden kişiye çok değişir. Kimisi ilk haftadan itibaren sabah bulantılarıyla uğraşırken, kimisi hiç mide bulantısı yaşamadan hamileliğini geçirir. Bu, bebeğinle ilgili bir sorun olduğu anlamına gelmez.
✨ Bulantı olmaması neden olabilir?
Hormonlara vücudunun daha iyi uyum sağlaması
Genetik yatkınlık (annen, ablan vb. de az bulantı yaşadıysa)
Bazı araştırmalar plasenta gelişiminin iyi olmasıyla bağlantılı olabileceğini söylüyor
Şöyle düşünebilirsin: Doktor kontrollerin normalse, kalp atışı duyulduysa ve başka bir belirti yoksa, bulantı olmaması gayet normal bir durum. 🌸
Bu şekilde hamileliğini geçiren pek çok kadın var. Önemli olan senin ve bebeğin sağlıklı olması! Böyle devam eder inşallah, rahat bir hamilelik geçirmen dileğiyle! 💕✨