Kbrrr002 bacaktan hep vurdum cnm evet kendim yapıyırım. 2 gun hemsıreler bana öğretti. önce iğnenin havasını alıyorsun sonra bacak kısmına uyguluyorsun iğneyi batırdıkyan sonra hafif geri cekıyursun enjektörü kan geliyor mu diye kontrol edıyjrusn kan varsa damara denk gelir diye. ama ıgne ucu kucuk oldugu ıcın cok damara denk gelmez cnm. sonra cıddı anlamda alısıyırusn. Emin ol ne agrı ne yanma hissetmiyorsun. Ben 5 haftalıkken basladım suan 31+2 haftalığım hala da devam ediyorum. birde iğneyi baturacagın zaman derın nefes alarak baturursan cok agrı cekmezsın.