Kızlar selam bu konuda bilgisi olanlardan destek rica ederim benim evlendiğim zamanda sma testleri yoktu hamile kaldım ve sağlıkla cocugumu kucağıma aldım daha sonrasında ise 5 aylık bir gebeşik kaybı yasadım. Doktorum hamile kaldıktan sonra nıpty testi önerdi ama bu testte sadece genetik sorunlar bakılıyor ama bu çok fazla karsıma cıkan smalı cocuklarda var ve benim ilk evladım sağlıklı olduğu için acaba bu sorunu yaşamam mı? Bilgisi olan varmı birde test yaptırmak istersem nerede yaptırabilirim