AdaKaranfili SabriyeBursa bende nedense Umay ismini sevmem. Bazı isimler var içime sinmiyor benimde. Bazı populer olanlardan . Benim kızlarımın isimler bilindik isimlerden. Ama biz ikisnide severek koyduk. Popüler değil en azından saçma sapan isimlerden. Anlamına da baktik
Parinas SabriyeBursa incila çok güzelmiş. Armin sevmedim. Ayliz de güzel de izah etmesi zor olabilir Aylin sanılabilir
Melike1001 SabriyeBursa hem uyumlu hem anlamlı zor olacak gibi bende kızıma Gökçe ismini koyacağım uyumlu olmasına çok takılmazsınız Tomris te olabilir o da ilk Türk kadın hükümdar anlamına geliyor
mucizebebegimmm SabriyeBursa ben Umay ve ilay ismini çok seviyorum. Kızım olsaydı isimler belliydi ama erkek oluyor bizimki 🥰😂 bizde şimdi erkek bebeğe isim bulamıyoruz 😂 Sağlıkla kucağınıza alın.