MerveNur- DidemY evet aynen öylee hatta tam camide çocuklarla kandil programı yapıyorduk o an gördüm 😍😍
Edasude MerveNur- kan alan kadın başta olmak üzere herkes ertesi güne düşer dedi bende bekledim gitmedim ne biliyim böyle olacağını bilsem giderdim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
MerveNur- Edasude ya insana beklemesi çok zor geliyor biliyorum inşallah bu akşam yüklerler yarın sabahtan gidin bence
MerveNur- irmiksu hiçbir fikrim yok ama ben şu an biraz bekleyeceğim ultrasona gitmeden geçenki gebeliği de de adet öncesi öğrenip 1 hafta sonra gitmiştim ve keseyi tek görmüştük
MerveNur- ilknuri hmm o zaman ben 1 hafta bekleyeyim çünkü benim son adet tarihim 24 şubat. Siz tam ne zaman ve kaç betayla öğrendiniz
ilknuri MerveNur- Ben çatlatma iğnesi vurdum 1 Mart çatlama oldu 10 Mart ta çok silik gözükmüyorlar şekilde çıktı iki gün sonra rüyamda gördüm test yaptım yani 13 gün sonra testte çıktı adetime 4 gün kala beta 43 le öğrendim
ilknuri MerveNur- ben cuma günü tekrar gitcem daha önce bi kaybım olduğu için ve tedaviyle olduğu için tedbir amaçlı gitcem biraz karnım ağrıyor
Talentedmom MerveNur- he iyi bari bilgim yok beta değerinden ben hep beta vermeden öğrendim gebeliğimi hamile misiniz
MerveNur- Talentedmom valla ben de önceki gebeliği de direkt ultrasonla bakmıştık o yüzden hiçbir fikrim yok sadece pozitif olduğunu biliyorum şu an 😂