MerveNur- Kızlar beta hcg değerim çıkmamış dünden beri bekliyorum sabrım kalmadı ama şimdi diğer değerleri eklemişler acaba buna bakarak bir çıkarım yapabilir miyim şu an kafam hiç almıyor [https://mutluresim.com/images/2025/03/26/1WFUQo.jpg](https://)
mucizemom8 MerveNur- bu değerler anlaşılmaz sanmıyorum canım beta değerin çıkınca ona bak mutlaka yinede bilmiyorum ama anlaşılmaz yani TSH testiyle
MerveNur- mucizemom8 evet ama gebelerde ki referans değerini yazmışlar ve 1.trimester ın referansına uyuyor ondan acaba dedim bubir işaret olamaz mı 🫠
mucizemom8 MerveNur- yani bilmiyordum ama benim de öyle yazıyor beta da birlikte verdiğiniz için olabilir sağlıkla ocağın da mi verdiniz hadi inşallah güzel haberler alırsın canım 🥰
MerveNur- mucizemom8 ay evet yaa aralıkta ki testim de de aynı böyle çıkmış bir an heyecanlandım 😂 evet dün sabah verdim bugün de 4ü 5i bulur gitmem ondan e nabızda geziyorum 😂
MerveNur- Pembe_bulut ay evet biliyorum da gebelerde falan yazınca bi an kalp çarpıntısından sağlıklı düşünemedim 😂😂
mucizemom8 MerveNur- hepimiz aynı heycani yapıyoruz canım gayet normal 😅 bugün düşer gibi siteme ya sağlık ocağına verdiğin zaman ertesin gününe düşüyor çünkü 🥰
cakirbebek MerveNur- bende sabah 8 de verdim e nabizda geziniyorum hemogram çıkmış ama beta yarına çıkar dediler yaaa inşallah pozitifi görürüz 😂
Pembe_bulut MerveNur- 🤣🤣🤣 heyecan şapmışsın inşallah pozitifi görürsünn haber edersin merak ettim 🤭🤭🤭
MerveNur- mucizemom8 insanın sarıyla oynuyorlar valla inşallah hemen yüklenir yoksa da bileyim yani 😅
mucizemom8 MerveNur- hayırlı olsun canım hayırlısıyla sağlıkla ilerlesin inşallah darısı başıma hayırlısıyla 🥰
MerveNur- Edasude bende sorun olmuş düşmedi doktor kağıt verdi acile git rica et yapsınlar diye ona gittim hastaneye kan verdim 2 saat sonra çıktı. Ama sorun olmasaydı dün sabah verdim bu sabah çıkmış olacaktı
Edasude MerveNur- kan alan kadın başta olmak üzere herkes ertesi güne düşer dedi bende bekledim gitmedim ne biliyim böyle olacağını bilsem giderdim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️