Applejuice yani benim kızımın hareketi azalmasaydı biraz daha dururdu 😅 doktorum sezeryanlı olduğum için 41 e kadar beklerim normalde 42 ye kadar bekliyorum ama riske atmayalım dedi hareketler azalıncada 40+4 te doğumum oldu ilk kızımda da suni vermiştiler 39+4 te ama yüksek dozdu ki kızımın kalp atışı düştü hemen sezeryana aldılar ki zaten doktorum sezeryan yanlısıymış bir de pandemi olunca sezeryan oldum hep normal doğum içimde kaldı bu arada 5 cm açılmam vardı
Kesinlikle denerdim en azından içimde kalmazdı ki çok şükür kalmadı 😊