Cigdem123- Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Ssvd. Polikliniğine giden var mı. Gidipte 2 sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı?
Nurnur2 Cigdem123- 26 gün oldu ssvd yapalı bir sezeryan sonrası yaptım ama 2-3 sezeryan sonrası da yapanlar var
Seyma0323 Yapmadım ama Allah’ın iziniyle yapicam🤲 yurtdışında yaşıyorum. İlk oğlum 2022 doğumlu sezeryan
Seyma0323 Applejuice ilk çocukta türkiyede yaşıyordum ve oğlum sürekli hareketsizdi. Oğlum bide önden gidiyordu 38 haftalıkken alalım dediydi doktor bende cahilce tamam dediydim
Berfin_ma Bende ilk çoçuğumu sezaryen ile doğurdum çatın dar dendi şimdi yurt dışındayım ve 38 haftalık gebeyim bende ssvd adayıyım bekliyoruz şimdilik merak ediyorum neler yaşayacağım nasıl geçecek oğlum 2022 doğumlu şimdi kızımı bekliyorum 🙏🏻🙏🏻❤️
Seyma0323 Berfin_ma canim ayni durumdayım. İlk gebelik 38 haftalık sezaryan oldum 2022de Turkiyede. Şimdi yurtdisindayim bizde normal planliyoruz
Applejuice Seyma0323 benimde aynı sekilde hareket azlıgındandı. Şimdi ikincisiyle arasında kac yıl var. Kaç haftalıksınız
Applejuice Seyma0323 benim de ilki kız 32aylık. Şimdi bende 39+2yim oglan bekliyoruz bakalım persembe yine randevu var
Berfin_ma Seyma0323 Şimdi kaç haftalık hamilesiniz benimki bu gün 38 oldu ve sabırsızlanıyorum artık ananas hurma bitki çaylarına başladım
Nurnur2 Applejuice 40+4 te suni sancının en düşük seviyesiyle doğum yaptım 😊 profilimde hikayem var okumak isterseniz bu arada bebeğimin hareketi azaldığı için 40+4 te doğum yaptım