Zarifbblog EsraKarahan 37+ olunca zaten normal doğuma çok yakın korkma canım Allah’ın izniyle girmez bence kilosu falan da çok güzel zaten ciğer geliştirici de yapılmış. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 38. Haftayı doldurmaya başlamışsın
seyma0661 EsraKarahan evet çok zor oluyor bizimki 1 saat uzaktaydı bide o dikişlerle git gel yapmıştık şimdi iyiyiz çok şükür 13 günlük olduk 🙏
Nilayy95 EsraKarahan kuzenim ikizlerini 34.haftada doğurdu ve küvöze alınmadı siz düşünün. Ciğer geliştirici vurulmuştu ve çokta kilolu doğmadı bebekler, aka Küvöze de alınmadılar. canınızı sıkmayın sağlıcakla doğar inşallah
pinar55 EsraKarahan benim kızım 2500 gram doğdu 36+3 haftalıktı. Ciğer geliştirici ameliyattan 2 saat önce vuruldu. Küvözde kalmadık şükür
EsraKarahan pinar55 ben de dün gece 1 de 2.doz vurundum yarın yada cuma doğum olabılır 🙏🤍 çok şükür inşallah biz de saglıcakla kavusuruz 🤍
De25 EsraKarahan alınması için tek sebep sarılık derecesinin yüksek rakamdan olması başka türlü alinmaz
gzm_42 EsraKarahan 36+3 de ikiz bebeklerimi kucağıma aldım kuveze girmediler hiç moralinizi yüksek tutun 🤲 sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim ♥️
ozzbsb gzm_42 Maşallah güle güle büyütün inşallah. Bende ikiz gebeyim 36. Haftama giriyorum inş benim bebişler de doğunca hemen evime gelir🥹
EsraKarahan Serap09 nasıl yani ? Neden korkutur gibi bır cevap verdıniz düzgün bir şekilde acıklayıp moral verebilirsiniz.
Busraa41 ozzbsb merhaba, kasılmalarınız oluyor mu Nstde sancılarınız çıkıyor mu doğum ne zaman bekleniyor
gzm_42 ozzbsb teşekkür ederim canım 🥰 maşaallah ne kadar çok ikiz annesi var ne güzel Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah kuveze gerek kalmadan evinize gidersiniz ♥️