Merhabalar
36+4 te suyum ⅞ cm olduğu ıcin şu azlığı nedeni ile doğuma alınabilirim perşembe veya cuma (37 oluyor) hergün gidip Nst ve suyuna bakılıyor özel takipliyim.
Bebeğin kilosu 3 kılo cıger Geliştirici vuruldum dün 2 doz 2şer taneden .
Ama bebeğim küvezde kalır mi korkuyorum
Bir de hatanemın yenidoğan yoğunbakım yetersiz başka yere sevkedebılrız dedi doktorum öyle bı ihtinal olursa belki de hıc gırmez inşallah bılmıyorım.
Başka hastane sevk olayını da kabul etmek işte mu yorum ıstanbuldayız. Ne yapmam lazım doktorum dan çok memnunum ilk zamandan beri ona geliyorum.