Esmerayyyyyy Sorum başlıkta birbirimize destek olalım kızlar biz 9 aydır deniyoruz ama henüz nasip olmadı 🥹
GezenTavuk_2 Esmerayyyyyy kızım 6 aylıkken bıraktık 15 ayda tuttu nasip olmadı tabi kürtaj sonrası 4 ayda oldu oda düşük oldu kan pıhtılaşma varmış haberim yoktu şuan ilk korunmasız ayımız 🥹
Aselyusra Esmerayyyyyy olsun dşye bekleyip stres oldukça olmaz derdi doktorlar doğru. İlk çocuğum 1 sene sonra aşılama ile oldu. İkinci korunmayı bıraktığım ilk ay üstelik alelade ve az sayıda birliktelikten birinde pat diye oldu. Aman zaten olmaz demiştim henüz planlamamıştık. Sen kaçarsan o geliyor sen kovalarsan o kaçıyor. Stres önemli
Elifmehmetemin Esmerayyyyyy valla canım kizimla oğlum arasında 1 sene vardı kızım 3 aylıkken kalmıştım hamile oğluma oğlundan sonra da 5 sene oldu korunali bıraktım Eylül ayında korunmayı Kasım’ın 21 inde de hamile kaldım şuan 18 haftalık oldum rabbim dileyen isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲😊
Esmerayyyyyy Kizlar ilişki sürelerinin nasıldı bu dönemde ne sıklıkla yada dikkat ettiğiniz bir durum varmiydi busra05_ Elifmehmetemin @GezenTavuk_2 Gmzle dygsss Aselyusra
ozlemikka Aselyusra evettt kesinlikle ilk çocuğumda bizde bayağı denedik sonrasında oldu ikinciyi düşünmeye başladık ilk aydan oldu şok olduk. Kesinlikle stresle alakası olduğunu düşünüyorum. Üstelik iki ya da üç kez birliktelik olmasına rağmen
dygsss 4 ayda kaldım iğneyle korunuyordum 1 yıla kadar zamanı var canım doktorlar normal görüyor bi seneye kadar olmamasını. Üç aylık iğne falan daha uzun sürüyor etkileri benim 1 aylıktı
Esmerayyyyyy Elifmehmetemin sağlıkla vaktinde kucagina alırsın inşallah ne güzel rabbim bekletmeden nasip etmis🤲
Pinaraydin_2969 Esmerayyyyyy Benim korunmasız ilk ayım son adet tarihim 1 Şubat’ ama hâlâ adet olmadım. Test yaptım hamile de değilim 🤦🏼 süreç nasıl ilerler bilmiyorum ama bekliyoruz
Gmzle Esmerayyyyyy biz geçen ay dikkat etmiştik ilişki sıklığına olmamıştı bu ay sadece yumurtlama gününde olmuştu o da kimyasal oldu 😇
GezenTavuk_2 Esmerayyyyyy kuzum vallahi dikkat etmedim açık aşı kürtaj olduğum gebelikte kendi oldu hani bunu yaptım diyemem ama düşük olan da ovülasyon testi ile tajip edip değerlendirdm
Elifmehmetemin Esmerayyyyyy dikkat etmedim açıkçası fazla çünkü stres gebe kalmayı etkiliyor çok relax oldum daha çok 😊
busra05_ Esmerayyyyyy aslında ben yumurtlama gunlerıne göre ilişki planladım ama olur yada olmaz kafasında degıldım sadece takvimde bugunleri baz aldım illa olsun yada olmasın demedım relaks sakin sekılde bu gunlerde düzenli ilişki oldu canım en önemlisi stressiz olmak bence
ZeynepDuru17 Esmerayyyyyy isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah rabbim içinde sanada canım 🥹🩵🤲
Esmerayyyyyy Gmzle kimyasal sonrası sağlıklı gebelik yaşayanı çok duydum canım inşallah tez zamanda sende kavuşursun