Kvsr46kvsr Doktorları iyi seçmek lazım gerçekten nasıl bi devir deyiz her işi paraya döktüler hastaya hasta olarak değil müşteri olarak bakıldıgı bi dönemde bende mesela şuan 25 haftalık oldum doğumdan kısa bi zaman önce giderim diye düşünüyorum bi sorun olmadıgı müddetce doktora gittikçe moralim bozuluyor, milleti kısırlaştırmaya mı çalışıyor lar ne yapıyorlar