Bende 8+4 um başından beri sigara içtim bağımlı gibiydim resmen birini söndürüp bitince digerini yakardım birde ben baya erken öğrendim hamileliği ona rağmen hep dua ederdim icemiyim diye bir gün içerken bı öğürme geldi bulantı artık içemiyorum arada canım isteyince yakıyorum ama ilk cekmede migdem bulanıyor bırakıyorum genellikle aklıma gelmiyor zaten en mutlu olduğum şey bu oldu gerçekten darısı diğer hamilelerin başına inşallah 🤲