5 haftadayken öğrendim hamile olduğumu o zamana kadar aşırı zor süreç yaşamıştık acı kaybımız oldu ve deli gibi sigara içmiştim hamile olduğumu bilmiyodum o sürede (ilk 5 hafta) öğrendikten sonra az içmeye çalıştım hep 6-7 7. Haftada kanamam oldu düşük tehlikesi başladı sigara değişikliği yaptım farklı farklı sigaralar içtim tiksiniyim diye ama nafile girdiğim psikolojiyle birlikte bırakamadım gram tiksinmem olmadı ve bazı zamanlar bildiğiniz yiyesim geliyor ama zorda olsa tutuyorum kendimi sigara içilen alanda bulunmamak gün içerisinde, kısarak içmek hepsini içmektense yarıda kesiyorum sigarayı sonrasında saatler koymaya başladım mesela saat 2 de içtiysem akşam 5 te içicem gibi sigarayı bırakmayı hiç denemedim yaklaşık 10 senedir aktif kullanıyorum hamile kalmadan önce çok dua ettim tiksiniyim içmeyim diye ama olmadı inşallah tez zamanda bırakırız 🙏🏻