Deletedmom197 en son dakikaya kadar ebe takibimi yapti cok iyilerdi dogum baslayinca fethi bey geldi dogumhaneye o gelmeden yarim saat once suyumu patlattılar ne yalan soyleyeyim canimizdan can çıkarıyoruz kolay diyemem ama evlat icin o aciya deger. Size tavsiyem uzanarak beklemeyin dogumu sanciniz basladigi andan itibaren hep ayakta olun sanci gelince sandalyeye tutunatak comelip kalkin ben bunun faydasini col gordum sanci aninda kendinizi kasmayin olabildiğince ikinmaya calisin ve dayanabildiginiz kadar evde cekin sanciyi ben hastaneye geldogimde 6 cm acilma vardi