Busra2013 Tansiyon yüksekliğinde ilk idrara bakarlar olmasında inşallah protein kaçağı falan. Bende yaşadım bi kaç kez yükseliyordu bi normal bi 24 saatlik idrar kontrolü oldu bişey çıkmadı elhamdülillah kansızlıpa bağlı yaşanan tansiyon yükselmesi düşmesi yaşıyorum bende. Bide bu panik atak olayıda baya etkiliyor bende grip için acilden başvurdum hafif ağrılarım oluyo diye nst bağladı beni bi panik bi ateş basması bi tansiyon düşmesi aldı tamamen psikolojikmen hamilelikte kullanılan ilaçlar varmış be gidipte muayene olmadım bunun için az kaldı zaten şu saatten sonra da gitmem ama doğumdan sonra bi psikiyatri ile görüşmek istiyorum bu hamileliğimde tamamen kafayı bozdum