busra05_ cakethesel yaa evet gecıyor ama sonra hemen yıne oluyo vaktı geldıgınde sankı bırı göğüs altından karnımı deşiyor
Yenibirisi Benim bebeğim de yan duruyordu karnım çok acıyordu yan durduğunda da olur demişti Dr, bi de yırtılıyodur illa ki