Dünden beri post acıyorum arastırıyorum ama 31. Haftamdayım karnımın üst kısmında biri içerden yırtıyor yada bıçakla kesiyor gibi keskin bir acı var gülerken ederken bazen pozisyon degısırkende oluyor. Bebegım bazen çok şiddetli hareket edınce o kısımda yıne o keskin acı tetikleniyordu az önce. Bıçakla sanki biri karnımın üst kısmını yırmış gıbı acı ya deli olucam var mı yaşayanınız kızlar nolur yazın lütfen lütfenn 🙏🏻