Çok uyuyor asla uyandıramıyorsun . Rengi sararır ama öyle hemen bariz bir sapsarı olmuyor giderek arttığı için rengi yanıltabilir rengi iyi diyorlar testle en doğru şekilde anlaşılır . Sık sık emzirmek gerek bana 3 saatte bir dediler acemi olduğum için öyle yaptım 10 gün küvözde kaldı sarıldıktan