Dfnsyn rica edeim canını hiç sıkma bebeğim 2 aylıkken sütüm tamamen bitti. Herkes emseydi gelirdi neden vermedin diye diye psikolojimi bozdular ama doymadığını biliyordum geceleri sürekli ağlar gündüzleri sürekli ağlardı ama ben ilk çocuğum olduğu için tecrübem de olmadığı için açlıktan ağladığını bilmiyordum bir gece mama vermeye başladım çocuğum öyle güzel uyudu ki anlatamam yani sütün olmaması moralini bozmasın bazı bebekler süt içmiyor bazı anneleri sütü olmuyor