Esmademir34 Merhaba 12.hafta gebelikte hiç kilo almayan varmi acaba ben hiç kilo alamadim bu normalmi
Fatmanur-ozun Esmademir34 ben 16. Haftaya kadar hiç kilo almadım ve bebeğimin geliisimi de gayet iyiydi 1 hafta önden gidiyordu hatta şu an 20 haftalık olduk 2 kilo aldım yani senin kilo almanla alakalı bişey değil bebeğinin gelişimi. Doktorun bebeğinin gelişiminin iyi olduğunu söylüyorsa kendi kilonu hiç kafana takma canım çevreden özellikle hiç etkilenme 🥰
Busra2013 Esmademir34 valla ilk gebeligimde kacinci haftada almaya basladim hatirlamiyorum ama 25 kg almistim 48 ile hamile kalmistim simdi 12+6 haftadayim hala kilom ayni fark yok 58 kiloyum fazla almakta istemiyorum odem fln cok olmustu berbatim yani 5.6 kilo alsam yeterli ve kilo almama ragmen bebegim kucuktu cok buyuk kiloyla dogmadi bizik kilota bakmiyorki 3010 dogdu 2880 oldu sonra dogunca
minnakhanimmm Esmademir34 normal ben son 16 haftalık hamileyim son sadece 2 kilo aldım oda 13 14 haftadan sonra ilk aylar mide bulantısı iştah kaybı olunca kilo çok alınmıyor bende öyle olmuştu
Esmademir34 Fatmanur-ozun ayy çok teşekkur ederim bende üzülüyordum acaba yeterli beslenemiyormuyum diye 💜içim rahatladi
Bmelekkk Ben almadım aksine 2 kg vermişim bulantı olmadığı halde, Dr normal bu aydan sonra almaya başlarsın dedi
Esmademir34 Busra2013 ben 62 kiloyum almamak daha iyi sanki ilk aylarda sonraki haftalarda hizli aliniyormuş sanirim umarim aşiri almam kilo🤦
Esmademir34 dilaradoyan ben vermedim ama iştahim hiç yok yemeklerden tiksindim Satalik domates turu syler yiyorum hep salcali yemeklerden midem bulaniyor 😐
Esmademir34 minnakhanimmm benim şu an bulantilar hala devam ediyor iştahsizlik var hic yemek yiyesim gelmiyor zorlayarak yiyorum az az😔
Noluyoya Haftamda -6 kilo gitti 25 teyim daha yeni 2 aldım korkmayın her bünye farklı ve fazla kilo iyi değil bebeğin gelişimi önemli ilk 3 ay sizin depolarınızdan besleniyormuş zaten
Busra2013 Esmademir34 valla ilkinde asiri aldim ayakabilar ekbiseler hicbisi olmuody bana odemde coktu iyi bisi degil Bence ben bu hamilelikte kizim sagolsun cok yiyemiyorum zaten izin vermio iki lokma yiyim 5.6 kiko alsam yeterli
hamcokelek33 Esmademir34 kilolu gebe kalmama rağmen 20. Haftaya kadar hiç almadım 20den sonra neredeyse her hafta 1 kilo oldu🥹
Esmademir34 hamcokelek33 Çok kilo almakta istemiyorum aslinda maks.10alsam keske ablam 16kilo almisti ödemi cok oluyordu🤦
minnakhanimmm Esmademir34 benim tam 14 haftalıkken düzeldi normalde salçalı şeyler yiyemiyordum yemeye flan başladım inşallah seninde az kalmıştır sağlıklı olsunlar da herşey geçiyor
hamcokelek33 Esmademir34 ben 13 kilo aldım, bebişin de kilosu var biraz. Ama ödem vs çok olmuyor henüz. Bol su içmeye ve hareket etmeye dikkat edin
momkrm19 Esmademir34 12.haftadayım kilo almadım hedefim 20.haftaya kadar almamak 🫢 tabi önce bebiş iyi olsun isterim ama ben doğum sonrası kolay veremiyorum
Aleyna_nur Bende şuan 12+1 oldum. Kilo alcam diye beklerken hamileliğimin başından beri 7 kilo verdim. Ne yemek yiyebiliyorum ne su içebiliyorum yediğimi içtiğimi hep çıkartıyorum.
Esmademir34 Aleyna_nur 😕oyy kiyamam bende arada kusuyorum hergun olmasada kotu bi durum seni anliyorum