Kizlar merhaba bende 5+3 haftalık hamileyim yeni öğrendim daha yeni doğum yaptım ama Rabbim nasip etti 10 bucuk aylık bebeğim var ve bu benim şuan 4. Çocuğum olucak nasip olursa sulalede adım çıktı zaten hep peş peşe oluyor benim 🙈 Öğrenir öğrenmez inanamadim doktora koştum ve ultrasonla baktı önce çok küçük kese olusmus dedi keseyi gördük 15 gün sonra kalp atışı için gel dedi kan ve idrar verdim kan sonucun hcg çıkmış 61720.8 yazıyor kasık ağrım aşırı derece de var bu doğumdan önce birde düşüğüm olmuştu insan tabiki tedirgin oluyor ama Rabbim ne derse o olur hep yatmıştım onda progestan içtim maalesef tutamamisti düşükle sonuçlandı sonra 1 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan dünyalar güzeli iki kızım bir oğlum var bakalım biraz zor olucak ama bir şekil halledicem daha 30 yaşındayım enerjime gençliğime guveniyorum bununda ustesinden gelicem 🥰