Selim_Alparslan Elailelale Allah korusun ama kanama leke olunca sakin 1 saniye bekleme buralara yazma direkt acile koş dusuk tehdidi olabilir . Aklında bulunsun ☘️
Elailelale Selim_Alparslan Çok şükür kanama vs olmadı innşallah da olmasın. Geç oldu ama oldu şükür zeval gelsin istemiyorum endişe ediyorum. Rabbim herkese nasip etsin 🥰
Marsmelow Elailelale Bende 5. Haftamdayım, arada korkuyorum sizin gibi. Şu hafta kimsenin gönül rahatlığıyla geçmiyor. Gebeliğini geç öğrenenler çok şanslı gerçekten.
MervEslinArden Elailelale Her an adet olacak gibi oluyormuş gibi gelen ağrılar oluyor ama ağrı derecesi her zaman önemlidir sağlıkla gelsin
Hifaakim gokce_erva bende şuan 4 haftlpım kaşık ağrım var ara ara gidiyor doktora ne zamn gittiniz acaba
Marsmelow Elailelale beta hcg takibi yaptık sadece 5+4’te kese kontrolüm var. İnşallah herşey yolundadır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 bu süreç en streslisi sanırım. Arkadaşlarımla paylaşamadım bile.
KLORAKHANIM Elailelale bende çok endişe ettim çünkü istemeden çok kötü yorumlar okuyoruz ama içini ferah tut hepsi vesvese
Bezelyelerimm Elailelale ben 2 hamileliğimde de kasık agrısı yasadım adet agrısı gibi oluyor gayet normal
Elailelale Marsmelow Ben dayanamadım birçok kişiye söyledim sadece ailelerimiz bilmiyor 😂 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰
Busra2013 Elailelale 13 haftaligim hala bacagima sag kasigima adet olcakmisim gibi agri girer normal dedindoktor