birkizanneesi sonbahar_2322 rica ederim canım sağlıkla yemeyi nasip etsin bunu da eski kaynanadan öğrenmiştim yağ koymadan yaptı ben normal buzdolabına streçleyip koydum 4 5 ay hiç bişey olmadı 4 5 ay sonra şerbetleyip yedik. Yağ olunca durmuyor
sonbahar_2322 sonbahar_2322 Kızlar baklavayı yaptım dayanamadım fırına gönderiyorum inşallah güzel olur Allah’a emanet yufka bayat galiba anlamadım yırtıldı
sonbahar_2322 Ayshababy Canım çok güzel olduya dolaba koydum inşallah güzel olmuştur tadına bakınca yazarım
sonbahar_2322 Ayshababy Biliyorum poğaça yaptım başıma geldi canım Heralde gidiceni hissediyor yaptım şeyler
mucizemom8 sonbahar_2322 çünkü misafirlere gideceğini biliyor tatlı o yüzden ikinci olmuyor😅 yapınca haber verirmisiniz tarif de birlikte bende yapmak istiyorum 😇
sonbahar_2322 mucizemom8 Bu sefer değil ama ikinciye tarfini veririm canım İlk deneyim ama güzel oldu bence Bencede hissediyorlar heralde misafirle gidiceni 😁
mucizemom8 sonbahar_2322 beklerim♥️ ayyy evet ya eve yapınca mükemmel oluyor misafirliğe gidecekse yada misafir gelecekse her zaman yaptığın tarif de olsa tatlıya bir haller oluyor😅
sonbahar_2322 mucizemom8 Ya şekilli değişik yada tepsiden çıkmıyor. Tatlı bı gün önceden yapmak lazım anlamaması için bence. Yoksa götürdüm yerdekiler sağlam kalmaz 😁
mucizemom8 sonbahar_2322 kesinlikle kaç defa geldi başıma şeker pare yaptım resmen taş oldu sanki tövbe estağfurullah şerbeti gram çekmemişti o gün de misafir gelicekti hep yaptığım tatlıydı halbuki ya gelen misafirde var anormallik ya tatlı da dedim artık 😅
sonbahar_2322 mucizemom8 Eve gelende değil tatlıya bişey oluyor o gün Poğaça yapmıştım bende kahvaltı için Taş gibilerdi şekilde değişikti 😁 Kek yaptım ortası pişmemişdi
mucizemom8 sonbahar_2322 valla bizi rezil etmek için yapıyor bu tatlılar poğaçalar bazen diyorum misafir gelmeyecek seni biz yiyeceğiz diye😅