Kızlar nub teorisinden anlayan varmı bu 11+2 deki görüntü doktorum erkek dedi geçen hafta gittiğimizde göstermedi perşembe tekrar çagirdi cinsiyet için şuan 15+3 olduk doktorumun dediğine güveniyorum ilk oglumdada 11 haftayken bilmişti ama netten nub teorisine baktigimda benimkinin görüntüsü kıza benziyo nub denilen yeri hiç farketmez benim için cinsiyeti sağlıklı olması ama sadece kesinleşmediği için merak ediyorum anlayan varsa bakabilirmi?🙃
