Arkgzem Kubra001111 bende bu gün 27+0 oldum sizdede arada bir bebek biryere toplanıyormu bide hafif alt karından sancı girip çıkıyor ama hafif şiddetli değil düzensiz aceba rahim büyüme agrısımı bu hafta