Nazliip Ben kürtajdan sonra kaldım düşük oldu kan pıhtılaşmam varmış ama şunu demeliyim ki aklım olsaydı kürtaj sonrası hemen yapmazdım tabi imtihan birşeyleri yaşamadan ogrenemiyoruz ama ben olsam genetik verirdim tıbbi genetik iki kaynım var deyin biri evde düşük oldu vs zaten bakmıyorlar öyle hemen de sonuç çıkıyor çıkana kadar rahim dinlenir falan