Beybyi inşallah çok daha sağlıklı ve kolay doğumlarınız olur. Bir taneiye vermem gerekirse evde beklemek biraz lazım ve yatarak değil harektlerle karşıladım hep sancıları 7-8 cm e kadar aşırı zorlamadı sadece son 1 saat ve bebepin çıkış anı zorladı gerisinde böyleyse iyiiymil frlan dedim hatta