Saliya07 evet normalde suyum güzeldi sınırın üstündeydi , ilk gebeliğim daha önce yaşamadığım için ne desem boş suan lavaboya oturduğum anda başladı karnımda çok büyük görme şansım da olmadı. Şüphelendirdi beni ama. Bugün randevum var zaten inşallah kolaylıkla güzel haberler alırız