Kızlar sıcak bi duş aldım bekledim ardından plates , tam yatınca karnımın bir tarafının çok şiştiğini farkettim gene son haftalarda oluyor zaten bilirsiniz . Birde bebeğim aşağı çok baskı yapıyor. Sürekli tuvalete çıkıyorum. Gene gıttim hiç en ufak zorlama yapmadan hızlı bi sekılde su boşaldı resmen idrarımı da bu kadar kolay yapıyorum artık rahim ağzım çok yumuşadığı için. Birde karnım aşağı düştü baya büyüdü göremiyorum da çok alt tarafı idrarımımı yaptım yoksa su mu geldi anlamadım. Yarına zaten randevum var. Normal otururken olsa anlardım ama lavaboya oturduğum anda olduğu için hiç farkedemedim ya.Bi anlık uykulu ve şokla. Napıcam bilmiyorum şimdi çiş tutmamama da yaşıyorum bu haftalar da öyle de olabilir eşimi de evham yaptırıp kaldırmak da istemıyorum birsey yoksa böyle su gelmesi olur mu sizce