Melissayda ya bizim kız aşırı yangındı ben giydirince uyuyamıyordu ben de zıbın üzerine müslin atıyordum. ama çevremde benimle aynı zamanda doğuran arkadaşlarım normal tulumlu battaniyeli gezdirdiler yani biraz bebişe de bağlı. Kışı küçük zamanlarda atlatmak iyi oldu dışarıyı seviyor ama hadi gidelim diye ısrar edemiyor tam büyüyor yaz geliyor bence çok iyi oluyor. Tavsiye de çok veremiyorum bizimki şapka takmadı hiç eldiven takamadım. Çok sevmiyor kat kat giyinmeyi. Havalar ısınınca rahatlıyoruz neyseki. kasımda bizim buraya kış gelmiş oluyor bakalım bu bebiş nasıl olcak üzerini örtebilecek miyim inşallah küçük haliyle üşütmem 🥲