EsoMom_ valla ben betaya göre gitmedim sizde betaya çok takılmayın ben 3 kez kan verdim 3+5 de 48
4+1 de 193 4+6 da 1345 çıktı bıraktım sonra ki hafta kese yi görmeye gittim 6 haftaya yakın olmadan gitmeyin sonra stres oluyorsunuz gereksiz bi stres ilk gebeliğimde çok yaşadım tecrübesizliğim de eklenince minnacık beta değeri ile niye kese görünmedi diye üzülmüştüm sonra yok kese göründü bebek görünmedi yok bebek göründü kalp atışı alınmadı boş ve saçma stresler şimdi akıllandım sırf bayrama denk gelmesin diye aldım perşembeye randevu bide o gün oğlumun kontrolü var gitmişken kendim içinde gideyim mantısı ile 🙂