Yodik bebeklerim__ hamileliğimin başımdan beri kronik olarak enfeksiyon yaşıyorum maalesef şu ara geçmişti ama bilmiyorum tekrarladımı
Yodik Queenhera çok teşekkür ediyorum içimi rahatlattınız Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin evladınızı
seydabal_60 Normal canım ben 28 haftalığım bazen hala vajinada tekme hissediyorum doktor makat duruşu duruyor demişti sanırım ayaklarıyla aşağı doğru vuruyor 😂 haftan ilerledikçe göbek kısmında hissediyorsun tabi yine sen doktoruna mutlaka danış😊
Yodik seydabal_60 çok teşekkür ediyorum 🙏🏻🙏🏻 ilk bebek olup hiçbişey bilmeyince insan böyle ufak şeylerde bile evham yapıyo
sednc0 Yodik aynı haftadayız benim bebişte tam bahsettiğiniz gibi doktorunuz ne söyleyecek merak ettim bizlerle de paylaşır mısınız
Yodik sednc0 herşey yolundaymış şuan endişe edecek bişey yok dedi her ihtimale karşı vitamin desteği başladı
Minnaksurpriz Yolcu_26 35 haftada sadece iğne batıyor gibi mi hissediyorsunuz? benim o haftalarda kız içerde ters takla atıyordu 37de de suyu patlattı tepinmekten😁 ilk hareketleri ben de 20.haftalarda hissetmiştim erken değil aslında
Yolcu_26 Minnaksurpriz valla ben bor kaç kere hissettim her zaman değil özellikle yorulup eğildiğim zaman falan sonra sinda tekme değil de artık yitme hareketi hissediyorum böyle bazen kemik çıkıntısı geziyo derinin üzerinden belli oluyo öyle güçlü tekmeleri hiç hissettmedim
Minnaksurpriz Yolcu_26 o zaman sakin bi bebişiniz olucak sanırım🙈 benimki kaburgalarımı kıracaktı nerdeyse tekmeleriyle
Yodik seydabal_60 insanın elinde olmuyor ne yazıkki rahme düştüğü an annelik evhamları kaygıları başlıyor 😌