Deleted33000 Kızlar 25+3 haftalık gebeyim özellikle akşamları vücuduma ateş basıyor bugün şeker tukleme yaptirdim sorun çıkmadı hamilelikten oluyormus bu yanmalarim evde atletle dolaşsam üşütürüm diye de korkuyorum varmı buna bı çözüm bulan yanıyorum resmen😂😂
Meltemanneolsun Deleted33000 ben de 21+2 yım benim de öyle ateş basıyor ki normalde çok üşüyen biriydim gece uyaniyorum bazen komple üzerimi cikarmisim açmışım yani ne bu yangınım anlamadım😊 sonra hapsuruyorum korkuyorum da grip falan olurum diye ama içim disim yanıyor
Talentedmom Deleted33000 ay ben de öyleyim 19 haftalık olucam yarın oğlum olmasa camı açıcam o derece yaz gelince ne yapcaz bilmiyorum
Alyadnz33 Deleted33000 adet gormeyince bı ne vi kısa menepoz yaşıyoruz doktor demişti evde doğal gaz varsa atletle dolaşa bilirsiniz eviniz ısısına bağlı
aycabelgin0 Benide gece basıyor bacaklarımı yorganın altından çıkarıyorum ama gündüzleri buz gibiyim 😂
Deleted33000 aycabelgin0 yaa bana pek gece gündüz farketmiyor hep ateş basiyor şimdi boyleysek havalar daha da ısınınca napcaz bız yaa🥵🥵
Deleted33000 Meltemanneolsun nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama bazı geceler gerçekten tam üst cikarmalik yani 😅 aman dikkat et hasta olma ben üstümu çıkarsam bile eşim zorla giydirir zaten en baştan beri herşey yasak adamı zorla yoldan cikarmiyim 😅😅😅
Meltemanneolsun Deleted33000 😂😂😂 Kuşadasındayim ben sahil yeri Benim de yasaktı bilirim o zamanları 😂😂
Deleted33000 Aysenur_0046 ay ne güzel sen sicaklara kalmadan doguracaksin keşke benimde zaman hızlıca geçse de dogursam artık zaman sanki geçmiyor bide günler uzadıkça hiç geçmiyor
Aysenur_0046 Deleted33000 allah nasip ederse canm mayısın ilk haftasına geliyor o zamn havalar nasıl olur bilemem :) ama benim korkum deprem hava değil 😔
Deleted33000 Muradiyealmira senin haftam doğum için uygun belki de açılma olduğu için bulantı oluyordur hiç hittin mi Dr a
Ananim Benim normalde de elim ayağım yanar ateş mi basar. Hele yazları benim için çok zor. Uykular haram olur klimaya rağmen. Şimdi nasıl olacak ne yapacağım hiç bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun.
Zeynepserra10 Ben de öyle gece hiç üstümü örtmüyorm. Kısa kollu giymeye başladım bile evde çorap falan hiç giymiyorum. Hala ellerim ayaklarım sıcak. Sürekli evi havalandırıyorum bu havalarda böyleysek daha sıcak olunca napıcam diye düşünüyorum ben de
Deleted33000 Zeynepserra10 aslında kisakol da iyi fikir gece yatmak için bende deneyim olmadı benimde ellerim ayaklarım yanar eşim ısınmak için beni kullanıyor resmen😂😂😂
Meltemanneolsun Deleted33000 soğuk şu sıralar ama yanmaya başlarız kısa süre sonra 😊 ilk 3 ay riskliydi benim atlattım çok şükür.