deletedmom43191 yeni_anne2 ne güzel ben kendi memleketime duramadigim için çok özlediğim için gidiyorum ora olmadan yapabilsem gitmem bende güzel rizem herseyine hasretim 🥺🥺🥺 bu sene gidemeyecem galiba öyle hüzünlüyüm ki
Ebru_ebru yeni_anne2 Hahaha evet yoksa normalde olsa kesinlikle onların köyüne giderdik ama şimdi gidemeyeceğimiz kesin olduğu için rahatım 😂😂
MinikBrokoli Kocamın köyü yok ki 😂 hepsi merkezde. Ama benim var ve kocam çok seviyor hatta benden daha çok gitmek istiyor 😂