m_mervee geçen hafta 3650ydi. Plates yapıyorum, sıcak duş alıyorum. Yürüyüş, merdiven, ananas. Ama sancım hıc olmadı benim ufak bel ağrım bile yok. O yüzden doktorum bazı bebekler sancıyla girer kanala baş aşağı olması yeterli dedi. Umudumda şu sancım gelse yada verilse o sancıyla bebeğim girer diye düşünüyorum