Eşimi diyarbakır dicle üniversite hastanesine sevk ettiler .plasenta rahim ağzının girişine gelmiş normalde üste olması gerekiyormuş fakat bizimki aşağıda. Durumu çok kritik riskli
Allah korusun ikisini de kaybetme olasigimiz var dua edin bize inşallah ameliyat hem anne hem de bebek için iyi gecer