28.haftqlik gebeyim
Çarşamba günü kanama oldu hastaneye acile gittim 2 gün yatırdılar.
Taburcu olmustum
1 hafta içerisinde 2.kez kanamam oldu
Önce suyum geldi sonra kanama geldi acile gittik tahlil yaptırdık iftardan sonra sonuçlara bakmaya gidecez.
Böyle bi durum yaşayanlar bilir malum bnm ilk gebeligim acemiyim
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi acaba
Bu kanama neden oluyor neye isarettir