Melisal merhaba benim ilk transferim tutttu fakat 5. haftamda kanama alanı oluştu ve baya büyüdü. 9haftada kanama alanından kaynaklı kalp atışı durdu bebeğimin ve 30 kasımda kürtaj oldum. tüp bebek doktorum ilk adette transfer hazırlığı için tekrar çağırdı ama yaklaşık 2,5 ay adet göremedim. adet olduğumda da rahim içinde pıhtı oluşmuş bir de histereskopi operasyonu geçirdim. sonraki adette başladık hazırlığa. yani tutmayınca üzülmeyin bazen tutup daha kötü şeylere sebep olabiliyor maalesef. tedavide tek fark estrofemi ilkinde günde 3 kullanıyordum.şimdi 2 tane kullanıyorum.onun dışında her şey aynı.